Condiţii generale
Ştim cu toţii că şi în România mai toate pieţele de autoturisme presupun un dezavantaj major: nesiguranţa bunului cumpărat. Posibilitatea apariţiei unor defecţiuni tehnice mai mici sau mai mari (probleme iminente dacă nu vă alegeţi bine maşina) vă vor costa suplimentar nişte bani pe care fie chiar nu îi mai aveţi disponibili, fie nu mai sunteţi dispuşi să îi investiţi tot în maşină.
Este un motiv foarte important pentru care foarte mulţi oameni ezită să îşi cumpere maşina de care au nevoie din teama de a nu avea parte de problemele pe care apariţia unor defecţiuni tehnice le generează. Foarte bine de cunoscut sunt şi situaţiile neplăcute care trebuiesc avute în vedere şi care apar pe durata încercării de a repara o defecţiune în cea mai bună modalitate. De asemeni important de ştiut este şi faptul că orice defecţiune vă mai costă şi alţi bani şi timp pe perioada cât maşina stă în service, prin neutilizarea ei. În cele mai multe cazuri, neavând maşina la dispoziţie sunt intâlnite şi următoarele dezavantaje:
- cheltuieli suplimentare cu transportul maşinii într-un service, pentru cazurile mai grave;
- bani în plus cheltuiţi pe taxi sau alte mijloace similare pentru transportul dumneavoastră;
- mai mult timp pierdut şi stres suplimentar pe durata reparaţiilor;
- incertitudinea în alegerea imediată a celui mai bun service şi a celui mai bun mecanic auto posibil pentru maşina dumneavoastră;
- nesiguranţa generală privind modalitatea de remediere cea mai corectă, sigură şi rapidă: reparaţie sau înlocuire ;
- existenţa la multe service-uri auto din Romania a acelui plan lunar de piese înlocuite şi manoperă efectuată, lucru ce deseori vă pune în situaţia neplăcută şi incorectă de a achita sume mult mai mari, uneori pentru reparaţii şi piese de care maşina dumneavoastră chiar nu avea nevoie;
- cu ce fel de piese şi care anume ar trebui înlocuite sau reparate, care este preţul cel mai bun şi corect, cât costă reparaţia finală în total şi cât va ţine în timp, ce garanţii suplimentare mai puteţi avea la maşină, etc.
Având în vedere cât de multe necazuri se pot produce ca urmare a unei simple defecţiuni tehnice (uneori mai simplă dar care poate fi şi mai gravă, după caz) care poate apărea la un autovehicul, AUTOLAND vă oferă posibilitatea cumpărării şi a unor pachete de garanţie acordată maşinii second hand, achiziţionată de la societatea noastră.
Avantaje
Pentru a avea un plus de încredere la cumpărarea unei maşini second hand dar şi pentru un plus de confort la drum, orice client al AUTOLAND fie persoana fizică sau juridică poate beneficia pentru maşina cumpărată şi de garanţie reală, în baza unui carnet de service şi garanţie individual completat cu datele maşinii şi ale dumneavoastră, semnat şi stampilat.
Garanţia este acordată în funcţie de tipul maşinii, anul de fabricaţie, model, numărul de km, etc. şi este valabilă pentru o perioadă minimă de 6 luni sau 10 000 de km parcurşi şi maximă de 2 ani sau 40 000 km parcurşi.
Costuri
Un pachet de garanţie care se acordă pentru unul sau mai multe intervale fixe de 6 luni sau 10 000 km presupune in medie un cost de 5% din preţul maşinii (dar nu mai putin de 500eur).
Astfel pentru o suma de doar 5% din pretul masinii (care la o masina de 5000eur inseamna 500 eur, la o masina de 12 000eur inseamna 600eur) masina dumneavoastra va beneficia de garantie pentru 6 luni sau 10 000 km, in timp ce pentru 10% intervalul va fi de 1 an sau 20 000 km iar la o suma egala cu 20% putem discuta chiar 2 ani sau 40 000 km (în funcţie de care se termină prima), aplicabila in general la un autovehicul second hand cu o vechime de max. 5 ani, indiferent de model sau marca.
Garanţia se acordă pentru componentele principale ale maşinii cum ar fi motorul, cutia de viteze (cu elementele componente ale acestora) şi presupune remedierea gratuită a defecţiunilor apărute în acest interval.
Se acoperă atât contravaloarea pentru piesele utilizate cât şi costurile cu manopera efectuată.
Optând şi pentru serviciul de Asistenţă Rutieră veţi fi practic asiguraţi din toate punctele de vedere în cazul unei defecţiuni accidentale apărute la maşină.
Condiţii de acordare şi Termene de remediere
Pentru a putea fi acoperită de garanţie o defecţiune tehnică trebuie ca lucrările de întreţinere periodică să fie efectuate corespunzător, cu piesele adecvate, la timpul potrivit sau la intervalul de km recomandat pentru fiecare maşină în parte şi să fie menţionate în carnetul de service de către unitatea service care a efectuat revizia respectivă. Acestea pot fi efectuate la oricare dintre reprezentanţele oficiale ale mărcii auto pe care o deţineţi din teritoriu.
Pot astfel beneficia de garanţie reală toţi clienţii AUTOLAND din toată ţara, nefiind obligaţi să revină mereu în IAŞI pentru un schimb de ulei la motor, de ex., aşa cum procedează unele firme similare din alte judeţe. În schimb, reparaţiile în garanţie vor fi asigurate şi efectuate doar la service-urile autorizate cu care AUTOLAND are încheiate contracte de colaborare.
Intrucât majoritatea sunt în zona Moldovei, vă recomandăm utilizarea serviciului de Asistenţă Rutieră pentru a vă transporta gratuit autoturismul dumneavoastră în vederea reparării lui (cu autoutilitare specializate pentru transport auto). Pentru avantajele suplimentare oferite de prin acest pachet de servicii vă rugăm să consultaţi şi pagina de Asistenta Rutieră Naţională şi / sau Internaţională.
Termenul minim de remediere a unei defecţiuni este de 1 zi din momentul în care maşina a ajuns în service-ul agreat de către AUTOLAND iar termenul maxim este de 15 zile, în funcţie de gravitatea defecţiunii survenite.